RSS

Suatu waktu.....

Pagi yang syahdu. Bulan lapan menjelma jua. Bulan kemerdekaan dan juga bulan berpuasa. Nak ikutkan ada satu hari lagi aku kena ganti puasa. Asyik tertangguh aje. Hehehehehehe..... 

Aku nak cerita tentang sesuatu. Dulu masa belajar kat UKM, aku ngan geng geng aku dah tubuhkan satu underground group. Kami bagi nama Peng-Yu Club... Ada la dalam 10 orang ahli. Tu pun ada yang kuar ada yang masuk. Biasalah, perempuan kalo ada masalah sket kecik hati. HAHAHAHAHha... Jangan terasa, saje ngusik....

Masa tu kami banyak buat aktiviti makan makan and jalan jalan sesama. Memang happening giler group kami ni. Rasa happy sangat sangat dapat kawan macam diorang. 

So, setelah tujuh tahun berlalu (kiralah dari tahun 2004, lama jugak kan), ramai yang dh kawin dan dah ada anak termasuklah aku. Sebenarnya aku pun tak sangka aku dapat kawin dan ada anak sendiri. Alhamdulillah, syukur pada Tuhan kerana telah memberikan nikmat berkeluarga kepada aku. Baru baru ni kami ada plan nk buat reunion kat rumah kawan kami. Bila sume dh diatur, ramai dari kami yang ada plan keluarga mengejut. Rasa frust sangat tak dapat kumpul ramai ramai. Rasa macam plan ni tak menjadi jek.

Emmmm..... dari sudut hatiku, aku teringin sangat nak berkumpul ngn kawan kawan lama ni. Walaupun sll jugak berhubung, tapi di alam maya saja. Kalau dapat jumpa depan mata lagi best kan. Sangat sangat la happening, terutama yang dah jadik mak budak ni. Mesti banyak yang nak dikongsi dan diceritakan. 

Apapun, kalau tak jadi kali ni, harap harap akan ada peluang lain di masa akan datang. Yang penting keikhlasan hati. Ada kawan kawan yang dah nak bersalin ni, nnti kami datang tengok baby je la.....

Wahai kawan kawan ku, dengan berbesar hati aku abadikan nama korang kat blog aku ni. Semoga ingatan dan ikatan antara kite akan kekal selamanya hingga ke akhir hayat. Aku sangat sayang korang semua. Korang la yang membawa aku mengenali dunia luar yang sangat best, bawak aku jenjalan makan angin. Terlalu banyak, nnti kalo ada masa aku citerkan apa aktiviti yang kite buat kat blog ni. I love you all.

"Nurul, Elyani, Malis, Shuhada, Shahida, Fadzliana, Zalilah, Kak Nanie, Kak Anne, Shamsida, Azliana, Norizan"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

mijie said...

so sweet la you nie

Anonymous said...

i memang sentiasa sweet....